̕अहिलेसम्म अरुलाई थाहा नभएको तिम्रो कुनै रहस्यमय रहर रुची?'
̕म लिभिङरुम जत्रै ठुलो ट्वाइलेट बनाउन चाहान्छु ।'
̕̕किन?'
̕केही महत्वपुर्ण र दुर्लभ किताबहरु अट्ने केही थान दराज पनि ट्वाइलेटमा राख्न सकुँ जसले मैले चाहेका पुस्तक शान्तसित पढ्न सकुँ ।'
̕हा.. व्यंगमिश्रीत हाँसोमा उसले भनि के त्यहाँ तिमीलाई जीवनमा सबैभन्दा धेरै माया गर्ने केटीको तस्वीर पनि हुनेछ?'
̕अबश्य, मेरी श्रीमती, जसले मलाई ट्वाइलेटमा लाइब्रेरी बनाउने अनुमति दिइसकिन् उनको फोटो त्यहाँका हरेक दराजमा हुनेछ ।'
̕वाह् मान्छेका रुचीहरु । मैले भेटेका हजारौ फिरन्तेहरुमध्ये तिम्रो रुची चाँही गजब लाग्यो ।'
̕मैले आजसम्म यो कुरा मेरी प्रेमिकालाई मात्र भनेको थिएँ ।'
̕श्रीमतीलाई?'
̕तीनै प्रेमिका पछि श्रीमती बनिन्, भन्नै परेन ।'
̕ओके । ....' बनमाराको पात निमोठ्दै टोलाएपछि कोरलीले सोधी, ̕तिमीलाई मेरो बारेमा केही सोध्न मन छैन?'
̕के सोधु? हाम्रो भेट ६ महिना अगाडि नै भएको हो नी । त्यो भन्दा अगाडि मैले तिमीलाई फेसबुकमा पनि धेरै कुरा सोधेको थिए । परिवारकी माइली छोरी । एउटी दिदी कोलम्बीयामै छिन् । भाई सेनामा । तिमीले घर छोड्दासम्म बैनी तिम्रा बुबाआमासँगै छन् । तिमी अमेरीका बस्न चाहान्नौ । अहिलेसम्म स्थायी जागिर नभेटिदाँ भविष्यमा यही बन्ने भन्ने टुङ्गो छैन । यहाँभन्दा अरु के कुरा थाहा पाउनु तिम्रो बारेमा?'
̕मेरो जीवनको एउटा पाटो मैले अहिलेसम्म तिमीलाई भनेकी छैन ।'
̕सायद भन्न मिल्ने कुरा हो भने म सुन्न तयार छु । भन्न सक्छौ ।'
̕अँ साँच्ची, मलाई एउटा कुरा भन त सम्राट? मलाई तिमीले किन फेसबुकमा एड गरेको?'
̕अन्यथा नलेउ है त ।'
̕धन्दा नमान, म केही अन्यथा लिन्न ।'
̕तिम्रो नाम कोरली कोएलो । दुवै शब्द मेरा लागि बिशेष छन् ।'
̕कसरी?'
̕कोरलीको अर्थ नेपालीमा तरुनी गाई हो । अझ भनौ कुमारी तर आकर्षक तरुनी गाई । कोहेलो चाँही बिश्व प्रसिद्ध साहित्यकार पाउलो कोएलोको नाम सुनेको, उनका किताब । दक्षिण अमेरीकी मुल अमेरीकामै बसोबास गर्ने । अनि फोटो पनि आकर्षक थियो ।'
कोरलीको नेपाली अर्थ बताइरहँदा उसका गाला हेर्न लायक राता थिए । नजिकबाट हेरे, हिजोराती पनि उसका गाला यसरी नै राता देखिएका थिए, जसमा बिशेष आकर्षण थियो । तीनै रापीएका गालामा अभिव्यक्त भावकै कारण हामी निकैबेर गफियौ, रमायौ । साथमा पाँनधारेमा राईदाईको होटलमा भेटिएको लोकल ठर्राको स्वादले उसलाई अझ लठ्ठ बनाएको थियो ।
̕पाउलो कोएलो मलाई पनि मनपर्ने साहित्यकार हुन् ।'
̕कोरलीको नेपाली अर्थ?'
̕नो कमेन्ट ।'

ंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंंं............................................................................................................................
पाँच दिन अगाडि काठमाण्डौबाट हिडेका हामी आज ट्याम्केडाँडा पुग्नैपर्ने थियो । किनकी त्यहाँ ट्याम्के महोत्सव चलिरहेको छ । अन्तरंग साथी बनेकी कोरलीलाई म जन्मेको जिल्लाको चर्चित डाडो चढाउनुछ । दुरवीन छ भने ट्याम्केबाट काठमाण्डौको धरहरा देखिन्छ भन्छन् । तर बाल्यकालमा कहिल्यै त्यो डाँडा चढ्न पाइएन । ̕ट्याम्केमा सुनखानी छ त्यसलाई अजंगको अरिगंलले चारैतीरबाट बेरेर राखेको छ̕ जस्ता कैयौ डरलाग्दा किवंदन्ति सुनिन्थ्यो बाल्यकालमा जसले ट्याम्के डाँडा मेरा लागि रहस्य नै थियो । तर यसपाली भोजपुरेहरुले महोत्सवको आयोजना गरेछन् । निम्ता गरे । बर्षौदेखिको रहर पुरा गर्न मनलाग्यो ।

६ महिना अगाडि ट्वीटरमा भेटिइ, त्यसपछि फेसबुक फ्रेन्ड बनेकी कोरली यही बेला काठमाण्डौमा थिइ । नाम अनुसार कै खिरिलो ज्यान, बैशालु थिइ उ । पहिलो भेटमा नै जिउ सिरिङ पार्ने चाल थियो उसको हेराई र हिडाई दुवैमा । काठमाण्डौ आउनुभन्दा अगाडि उसले मलाई सन्देश पठाई म आउँदैछु । मैले स्वागत गर्नैपर्ने थियो । उसले अन्तराष्ट्रिय सम्बन्ध र दिर्घकालिन शान्ति प्रकृयामा स्नातकोत्तर गरेपछि फिल्ड अध्ययनको लागि नेपाल रोजेकी थिई । उसको रोजाईमा मेरो सल्लाहले प्रभाव पारेको थियो । उ आउने पक्का भएपछि मैले बाचा गरेको थिए कोरलीलाई कुनै संझनयोग्य पदयात्रामा लानेछु ।

काठमाण्डौ उत्रिएको भोलिपल्ट हामीले ठमेलको हिमालयन जाभामा कफी पिउदैगर्दा गर्दा हाम्रो योजना बन्यो अर्को दिन भोजपुर उड्ने । म निश्चित थिइन, प्लेन उड्छ तर उ उत्साहित थिई । ट्याम्के महोत्सव जानुभन्दा अगाडि मैले उसलाई मेरो गाउँ कटुन्जे लाने सोचेको थिएँ । एकदिन त्यहाँ बसेर अर्कोदिन बास बस्न ट्याम्केको फेदीमा रहेको पाँनधारे बजार पुग्ने योजना अनुसार नै हिजो साँझ घाम पहेलो नहुदै हामी पुगेका थियौ पाँनधारे ।
................................................................................................

̕नेपाली महिलाहरुको दैनिकी देखेर मलाई नरमाइलो लाग्यो ।'
̕यो हाम्रो भोगाई हो मलाई त न रमाईलो नै लाग्छ, न नरमाइलो ।'
̕मैले हिजो तिम्रो गाउँकी एक केटीसँग केही समय गफ गरे ।'
̕के पत्ता लगायौ त्यो गफबाट ।'
̕उनको बिहे जर्वजस्ती भएको रहेछ, त्यो पनि अपरिचित केटासँग ।'
̕कुनै नौलो कुरा होइन मेरा लागि ।̕
̕उनीहरुको सुहागरात कस्तो रह्यो होला? सुखद त अबश्य भएन ।'
राईदाईको पसलमा लोकल ठर्राको नशा लाग्न थाल्या थियो कोरलीलाई । हिजोराती अचानक उसले यस्तो कुरा गर्लि भन्ने मनको कुनै कुनामा पनि नभएकोले होला उसको कुरा सुनेर म झस्के । रक्सी झन्नै सर्कियो । बोल्ने शब्द पाइन । लाजले गाला ताता भएजस्तो भयो । राईदाई अगेनामा भात पकाउँदै थिए । राइनी दिदी छोराछोरी सुताउने तरखरमा । के बोल्नु खोई ।
̕मलाई थाहा छ तिमीहरु यस्ता कुरा गर्दैनौ । सेक्स तिमीहरुको लागि गफ गर्ने सवाल नै हैन ।'
̕त्यस्तो हैन ।'
̕त्यसो भए किन लजाको? मेरो कुराले अप्ठ्यारो लाग्यो । अझै सुन्छौ, मैले त्यो केटीलाई उसको पहिलो सेक्स अनुभवका बारेमा सोधे, उसले के भनी?'
अब भने म चुप बस्न सकिन । कौतुहलता मिश्रित स्वरमा सोधे, ̕के उत्तर पायौ?'
̕उसलाई उसको हस्वेन्डले चारपटक.... ओ.. हाउ पेनफुल एन सेमफुल एक्ट ।'
शुन्यता ।
̕सम्राट गफ गर न । तिमीले पहिलोपटक कहिले कोसँग सुतेको थियौ?'
अब भने मलाई फसाद पर्न थाल्यो । उसलाई निकै लागेछ की क्या हो?
̕के कुनै महिला पहिलोपटक अपरिचित मान्छेसँग चारपटक सुत्न सक्छ? त्यो पनि छिटोछिटो? तिमीहरुको देशमा महिलाको सम्मान छैन, उसको रुचीलाई महत्व दिइदैन । उसको भावना बुझ्न तिमी पुरुषहरु कोशीस गर्दैनौ । महिलालाई तिमीहरु शोषण गर्छौ भन्ने कुराको यो भन्दा गतिलो उदाहरण म के लिएर जान सक्छु मेरो देश?'
̕त्यो एउटा घटना होला, सबै पुरुष त्यस्ता हुदैनन् ।'
̕नेपालमा मात्र हैन, मैले सुनेकी छु दक्षिण एशियाका अरुदेशमा महिलामाथि चरम यौनशोषण हुन्छ । त्यहाँका पुरुषहरु महिलालाई खेलाई खेलाई चुस्न सक्छन् रे । गर्भवती बनाएर छोड्दीदाँ पनि महिलाले न्याय माग्ने ठाउँ र प्रकृया महिलाको बिपक्षमा नै छन् । थाहा छैन सत्य के हो? यदी त्यस्तो हो भने त्यो चरम शोषण हो ।'
̕हाम्रोमा त्यस्तो छैन । हामी महिलालाई सम्मान गर्छौ ।'
̕के तिमीले आफ्नो उदाहरण दिन सक्छौ? मेरो अघिको प्रश्नको उत्तर?'
राईदाईले परैबाट हात धुन आग्रह गरेको कारणले मैले सोचे म बचे । तर कोरलीको चित्त बुझेको छैन मेरो कुरा गराई र कुरा टार्ने शैलीबाट । उ कुनै पनि बेला फेरी त्यही प्रश्न लिएर मसँग बहस गर्न आउनसक्छे ।
................................................................................................

पाँनधारेमा बिहानको एककप चिया पिएर उकालो लाग्दा बाटोमा मान्छेको लस्कर बाक्लिन थालेको थियो । मैले सोचे कोरलीले हिजोको सवाल बिर्सि किनकी हिजो उ मातेकी थिई ।
̕सम्राट तिमीलाई एउटा कुरा भनौ, जब पहिलोपल्ट एउटा केटासँग सुते मलाई आफैसँग घृणा लाग्यो । त्यो सुताई यदि दर्दनाक थियो की मैले बर्णन नै गर्न सक्दिन । तर म बिस्तारै बानी पर्दै गएँ, पछिपछि त म एकैपटक चारजना केटासँग सुतेकी छु । म वाइल्ड नै भए । किनकी म हट छु नी । मलाई हेर त?'
उकालो बाटो, जंगल, सुनसान त छैन । तर उसलाई थाहा छ उसको अग्रेजी सम्बाद बुझ्ने त्यो यात्रामा अरु छैनन् म मात्र छु त्यसैले उ खुलेकी छ । तर म शर्माएको छु । त्यो रुखसँग पनि मलाई लाज लागेको छ । म मनमनले भन्छु हैन यो केटीको दिमाग ठिक त छ?
̕मलाई तिम्रो अनुभव पनि सुनाउ न सम्राट? तिमीलाई थाहा छ म तिमीसँग अझै धेरै खुल्न चाहान्छु ।'
मलाई अब कताकता डर पनि लाग्न थाल्यो । कतै उ मभन्दा एकदुई कदम अगाडि त बढीन? दिमागको रिल घुम्न थाल्यो । हिजो राती उ अझै गफिन चाहान्थी । मातिन चाहान्थि । तर गाउँको बास, बत्ति थिएन । साँझैमा ओछ्यानमा जानु पर्ने । उसको हाउभाउबाट लाग्थ्यो उसले केही चाँही खोजिरहेको छ । तर त्यो केही के हो भन्नेमा मैले खासै चासो नदिएकाले हुनसक्छ उसले मलाई गुडनाइट पनि राम्ररी नभनी स्लीपीङब्यागमा छिरेकी थिई ।
̕थाहा छ, मलाई तिम्रो स्वभाव धेरै मन पर्यो । कास मेरो देशमा पनि तिमीजस्तै इमान्दार केटा भइदिए, मेरो व्याइफ्रेन्ड त एकदम फ्रड छ । उसका अरु पनि थुप्रै केटीहरु छन्?'
̕तिम्रो देशमा जस्तो स्वतन्त्रता हाम्रोमा छैन । भलै हामीकहाँ महिलाहरुमाथि अन्याय छ, पुरुषहरु इमान्दारछन् । मान्छेले मान्छेलाई सम्मान गर्छ ।'
̕त्यसैले त मलाई तिमी मन परेको ? नत्र अनलाइनमा भेटेको मान्छेको बिश्वास गरेर कोही सात समुद्रपारीबाट यहाँ आउँछ? तिम्रो गफ गर्ने शैलीबाटै मैले थाहा पाएको थिए, तिमी इमान्दार छौ ।'
̕धन्यबाद ।'
̕सेक्सको कुरामा म जति ओपन छु तिमीहरु त्यस्तो छैनौ । मलाई थाहा भएर नै मैले अघिदेखि नानाथरी कुरा गरेकी । तिमीलाई थाहा छ? म साँच्चै कोरली नै हुँ । आइ मिन, कुमारी ।'
̕मलाई तिमी किन यो सब कुरा भन्दैछौ?'
̕म तिम्रो टेस्ट लिइरहेकी छु ।'
̕के का लागि?'
̕काठमाण्डौ फर्केपछि भन्छु । अझै टेस्ट लिन बाँकी छ?'
̕अब के जाँच्न आट्यौ?
̕भन्दिन ।'
̕म चाहान्छु तिम्रो आगामी टेस्टमा म फेल होउ ।'
̕मलाई त्यस्तो लाग्दैन ।'
̕किन?'
̕किनकी म तिमीलाई मन पराउन थालेकी छु ।'
̕मन नपराएको भए कसरी हामी यति लामो यात्रामा आउथ्यौ त? मैले पनि तिमीलाई मन पराउँछु ।'
̕हो र?'
̕एउटी असल साथीको रुपमा हामी पछिसम्म नजिक हुनेछौ ।'
शुन्यता
̕किन चुप, कोरली?'
̕मैले अर्कै जवाफ अपेक्षा गरेकी थिए ।'
̕म त्यसका लागि तयार छैन ।'
̕तयार हुन कति समय लाग्छ ।'
̕म कहिल्यै तयार हुन सक्दिन, तिमीलाई थाहा छ नी आइ एम म्यारिड ।'
̕त्यसले के फरक पार्छ र?'
̕त्यही त फरक छ नी तिमी र ममा । तिमी महिला अधिकारको पक्षमा कुरा गर्थेउ अघिसम्म । अहिले ̕आफुजस्तै एउटी महिलामाथि अन्याय गर्ने कुरा सोचिराछ्यौ । यो तिम्रो सपना हो, गलत सपना ।'
̕मैले मेरो बारेमा सोचिरहेकी छु । यस्तो कुरामा म अरुलाई न्याय गर्न सक्दिन ।'
̕यो आम महिलाको कमजोरी हो । आत्मा केन्द्रित सोच ।'
̕तिमी पुरुषहरु चाँही किन महिलासँग साथीको नाममा अन्तरंग कुरा गर्छौ ? किन उनीहरुको दिल जित्न खोज्छौ ? यसो गर्दा के पाउँछौ? तिमीहरुको नियत नै खराव हुन्छ ।'
̕सबै पुरुष त्यस्ता हुदैनन् ।'
̕त्यही भएर त मलाई तिमी मन परेको ।'
̕मन पराउन पाइन्छ तर हामी एक हुन सक्दैनौ ।'
̕म आफ्नो देश गइन भने?
̕तिमी त्यतिसम्म गरौली भन्ने मैले सोच्न पनि सक्दिन ।'
̕महिलाले के सोच्छन्, के गर्छन् तिमी पुरुषहरु कल्पना पनि गर्न सक्दैनौ ।'
̕त्यस्तो केही नगर्नु हामी दुवैको कल्याण छ । तिमी म भन्दा इमान्दार र इज्जतदार छौ ।'
̕तिमीसँगै हुदाँ मेरो इज्जत अहिलेभन्दा बढ्छ ।'
म यो मामिलामा कुरा गर्न चाहान्न ।'

कोरलीको अनपेक्षित व्यवहार र प्रेम प्रस्तावले बाटो त छोटो भयो । त्यसपछि एउटामात्र कुरा भयो सम्पुर्ण यात्रा निरस र खल्लो भयो । अनलाईन मित्रता अफलाईनमा आएर कहिल्यै नबिर्सने गरी लेखिएर रह्यो । फलस्वरुप तपाईले अहिले पढिरहेको रचना तयार भयो ।

माघ २२, २०६८

0 comments:

Popular Posts

Blogger templates

Blogger news

Blogroll